GOOOD JUUUUL!

sitter här och försöker desperat att öppna min kexchoklad jag fick i julklapp.
jag hoppas att eran jul, precis som min, varit fantastisk! även fast jag inte fick min svampbobhelium ballong och inte pilatesbollen så var den underbar! btw så älskar jag kalle anka. härligare finns inte
i år  av tomten fick jag :
 
presentkort på H&M - 500 kr
en ny almanacka
presentkort  privat makeuplektion på make up store + smink för 495 kr!
en Zac Efron kalender, men äckligt heta bilder.
filmen Hairspray, GOD WHAT I LOVE ZAC!
400 kr - kontant
en tandborste. sån på batteri.
Melissa - hair care set
jättesöta strumpor
lovikka vantar

250 kr till mobilen, WOHO!
HSM läppglans *absolute fantastico"
sminkväska
täckbrallor för kalla moppeturer
fransk manikyr (?)  med typ mallar och fina dekorationer man kan sätta på naglarna.
sist men inte minst en biljett till The Buddy Holly musical - med brolle jr!

mycket vackert. nu lever jag ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Micke

Börjar med att önska dig en fortsatt god jul!

Trevliga presenter du fick, nu har du att göra, och klä dig i ;) och uppleva!

2008-12-25 @ 01:08:03
Postat av: KAJSAHERSELF

micke: tack så mycket! och tack det samma :D

2008-12-25 @ 21:35:31
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0