konstigt nog





jag känner mig som världens meningslösaste varelse ibland, men lyckas konstigt nog göra andra lyckliga.
hittade den här på en tjejs bilddagbok. kul att göra andra lyckliga. troligtvis var nog inte den tjugoåttonde september tvåtusenåtta bara den bästa dagen i mitt liv, utan säkert i hennes och vännernas liv också.

nej, med ett leende på läpparna ska jag nu dra mig två meter bakåt och lägga mig i sängen och sakta glida in i galenskap med hjälp av femstjärnig musik!
gooooood natt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Alltid lika skönt att veta att man gjort någon annan glad :)

2008-12-28 @ 10:22:31
Postat av: KAJSAHERSELF

micke: absolut!

2008-12-28 @ 12:42:33
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0