under tvåtusenåtta har jag...

börjat blogga!
slagit läsarrekord på bloggen.
träffat zac efron
träffat JB
lanat the sims
fyllt femton
haft världens bästa födelsedagsfirande tillsammans med femstjärniga människor.
lärt mig att alla människor inte är Gud's bästa barn
lärt känna nya människor
"sagt upp" vänskapen med flertal personer
"muckat gräl"
gått på två av världens bästa filmers premiärer
hittat nya livsnjutningar, däribland kyle gallner
lärt mig att övning ger färdighe
kommit på att  tove är bäst.
förlorat min älskling, därmed menar jag att vi avlivade min kärlek, Pepzi.
ramlat med moppe (!)
blivit datanörd.
insett att det ibland inte är det bästa att vara naiv
varit i kisa med tove och träffat härliga människor.
kommit i underfund med att film är en stor del av mitt liv.
älskat min ipod mer än mig själv
hatat någon groteskt mycket
varit med i tidningen
varit med på msn.se och i TV
färgat håret brunt
gråtit patetiskt mycket åt en film/avsnitt
börjat träna box!
gjort något jag mer än mycket ångrar
sovit under bar himmel tillsammans med en som jag älskar mest.
varit "emo"
klippt lugg
paddlat i min älskade gummibåt som nu dock ligger på soptippen
varit i Helsingborg hos släkten.
sovit i husvagn på min egna tomt.
lekt charader
byggt kojja
köpt någonting jag aldrig kommer slänga.
missbrukat godis.
gråtit till ett paradise hotel avsnitt  - som var i repris. där har ni toppen på töntighet.

det finns så mycket annat jag har lyckats göra under ett år, under tvåtusenåtta - men jag kommer inte på mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0