jag.

jag vill ha jacob, men kan inte få honom.
jag vill äta mer pannkakor med glass och bara bli allmänt fetare ( om det skulle gå ),  men jag orkar inte.
jag vill åka med till sälen, men kan inte.
jag vill flytta till london, men jag måste ha en bra utbildning och cash först
jag som visste exakt vilken linje jag ville gå på gymnasiet, är nu helt lost.
jag borde plugga NO och matte, men orken har lämnat mig.
jag lyssnar på
svenskdeprimerandepojkrapp, som år 06.
jag vill se twilight nu, men måste vänta alldeles för länge
jag vill också läsa den fjärde boken, men självklart har dom inte översatt den än.
jag vill bara lågsamt och plågsamt . en djup och smärtsam död.
nu ska jag spela the sims och glömma verkligheten i några timmar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla du, läs den fjärde boken på engelska :) Det är inte så svårt att förstå och den är helt fucking UNDERBAR!

2008-11-18 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0