välkommen tillbaka till verkligheten

jag hatar att vakna upp från en dröm och inse att drömmen inte var verkligeheten, utan bara en berättelse hjärnan blandat ihop. vakna från drömmar som man mer än allt önskar var verklighet, från drömprinsens famn, tillbaks till verkligeheten. vilja somna om till drömvärlden, hoppas att om jag sluter ögonen kanske jag kommer tillbaka till hans famn och kunna stanna där, och glömma vart jag egentligen hör hemma.
men ändå älskar jag att drömma drömmar där verkligheten är drömmen.

jag har aldrig känt en sån här underbar känsla tidigare. för en gång skull på länge känns livet värt att leva och jag känner mig äntligen utvilad och pigg, vilket jag inte har känt på en lång,lång tid.
jag tror att räddaren är sovmorgonen jag har idag, och hjältens robin ( som batmans robin, medhjälparen, för er som inte förstod det ), är att jag var sjukt igår, hemma från skolan.
självklart saknade jag min tovsilovsi more then much, men hon kommer senare, lite efter halv tolv och hämtar mig på batmobilen.
planerna för idag är tibble simhall med klassen, och jag som har världens sexigaste kropp för såna där tillfällen! sen efter ett möte i helvetet så ska jag till skolan på öppet hus och sjunga fåglasång för besökare. önska mig lycka till.
nu ska jag sminka mig klart och sen ska jag faktiskt äta frukost. också en sak jag slutat göra den sista tiden. fyskäms, fröken hedfors!


Kommentarer
Postat av: Randy

Vad jobbigt att behöva vakna upp!

2008-11-13 @ 10:53:28
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

Randy:

mer än jobbigt..

2008-11-13 @ 11:20:56
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Anonym

En sådan dag borde alla dagar vara.

Slutade den även bra?

2008-11-13 @ 21:28:05
Postat av: Hannah

Skruttan! Puss puss!

2008-11-14 @ 01:51:53
Postat av: KAJSAHERSELF

anonym:

ja verkligen! superduper skönt att bara få sova ut (:

2008-11-14 @ 20:32:48
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0