high school musical 3 senior year

jag glömde ju korkat nog berätta om premiären igår!
filmen var magisk. den bästa av triologin, jag verkligen rekommenderar den för samtliga som läser!
jag erkänner att jag grät och skrattade ( åt saker som egentligen inte var menade att skratta åt, men folk som vet hur jag är förstår).
jag åt mig jättefet och kände mig som don vito efteråt, men det var mysmys. sen gick jag hem och sov.

till sist ska jag berätta att zac kommer vara med i pirates of the caribbean 4 där han kommer tjäna dubbelt så mycket som han har tjänat på HSM-filmerna. mowhaha






jag är med på msn.se och nu på disney channel. jag ser mig själv en framtid inom galna-fansen karriären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0