jag vet inte vad som är värst. min olyckliga förälskelse i bam eller att springa Eriksöspåret

igår hade jag nog en av mina bästa dagar i mitt liv. den började faktiskt redan på natten då jag drömde en mindre trevlig dröm om en alkolist som slog mig. när jag väl tagit mig upp och gjort mig i ordning var det under fryspunkten när jag lämnade huset, så jag tog självklart jacka och halsduk. gissa vem som gick svettandes bärandes på det sen? jo jag. senare när jag kommit till skolan så hade jag sjävklart glömt min viriga skåpsnyckel hemma.  inte nog med blev eftermiddagen ännu bättre då vi skulle springa eriksöspåret på gympan och jag som har världens bästa kondition och största kärlek till allt som har med att springa att göra. eftersom att varken jag, hippinelly eller solventilen maria hittade någon lärare som kunde passa väskorna så fick jag bära på en 5 kilos tung väska. splendid.
efterfölderna blev att jag är sjuk och har ännu mer ont i min handled. vi tackar gudarna för det.
nu ska jag dämpa min smärta genom att kolla på videos med Bam. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0