jag hatar människor. hade jag haft chansen skulle jag uttrota alla levande människor på denna jord.

jag hade visat videon för er om det inte hade varit så att Inbäddning inaktiverad på begäran på youtube, men gå in och sök på Susan Boyle eller klicka här.
Hon var med i den brittiska talang 2009. när hon klev in på scen hånade alla henne. de skrattade åt henne och drev med för hennes utseende. till och med juryn. jag hatar dig simon.
och så började hon sjunga. hon sjöng gudomligt. jag fick rysningar av hennes framträdande. alla i publiken blev chockade. juryn blev chockad.

ni få se själva hur dem sedan ber så fegt om ursäkt, om dem ens gjorde det. folk är så utseendefixerade och dömmer alltid folk för omslaget. jävla as.
jag hatar människor och dess utseendefixering.


Susan Boyle

Kommentarer
Postat av: Aurum

Det är just därför jag inte vill titta på detta program. De dissar folk hur lätt som helst och dömer ännu hårdare.

2009-04-20 @ 18:05:26
URL: http://aurum.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller med dig ! Ibland vill man bara ge folk ett skott i pannan..



mvh

2009-04-20 @ 18:06:21
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Bra skrivet, Kajsa! Jag blir så stolt över dig och ditt sätt att tänka. Om vi människor var lite mer ödmjuka, skulle världen se helt annorlunda ut. That´s it!

2009-04-20 @ 19:23:15
Postat av: Happinessfactory

Fy faan vad vackert !

Jag har aldrig haft så mkt gås hud seriöst ! <3

2009-04-20 @ 21:03:25
URL: http://happinessfactory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0