sista dagen på sommarlovet 09

Jahapp då var det dags igen... Sommarlovet är över, tomorrow it's back to school. Inte riktigt va. Gymnasiet börjar ju ffs!



Vad kan vi utvärdera sommaren som? Kort! Det har gått alldeles för fort, har inte hunnit med allt som var inplanerad (tälta i fårhagen med bästevännen, paddla ut med gummibåten i solnedgången, ha grovt sjögräskrig, bränt fysikböckerna - bara en början).
Men så är det väl när man bli äldre, tidsuppfattnigen ändras. sommarlovet för mig när jag var mindre var en evighet.

Jag har ändå haft en underbar sommar, till en början slappt och emot slutet helt fantastiskt! Träffat nya vänner och tagit upp kontakten med gamla. Skapat nya minnen helt enkelt.

så jag får väl säga tack alla underbara människor som gjort sommaren 09 oförglömlig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0