SVAR PÅ TAL - Missy Margera

jag skulle bara vilja veta vad du tycker om bam margeras fru missy? tycker du om henne? kan du skriva vad du tycker om henne för jag har sett på din blogg att du gillar bam. Och bam är riktigt het asså ! <3 taksam för svar :)
/ mia




svar:
Först vill jag tacka för frågan, älskar ju som sagt frågor! och jag håller med dig, bam är het!

Var ska jag börja? En del av mig hatar Missy något så att det gör ont in i själen. Det är den galna och avundsjuka delen av mig som talar, sidan som själv vill vara Mrs Margera.

En annan del av mig tycker att Missy är en väldigt söt och vacker tjej. Hon verkar inte vara som alla andra tjejer, och enligt mig tycker jag att dem passar ihop, hon och Bam. hon är söt bredvid honom och han är söt brevid henne. Ärligt talat är dem som gjorde för varandra. Så jag är glad för hennes skull.

Men som sagt, honom kommer man ju förmodligen inte få till det med. Så jag tycker att Missy gör jobbet bra istället och är glad för att han är gift med Missy istället för med hans ex, Jenn.  Den bruden tål jag, inte någonstans.


Bild: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0