Det finns en Jacob Black... PÅ RIKTIGT!

Det är sant.
Här där jag bor var det en dam som hörde ett skrik mitt tidigt på morgonen, så hon gick ut på sin altan - där det låg ett rådjur som hade blivit helt förlamat efter ett bett mellan nackkotorna. Den kunde inte röra sig och låg där och led..
Bort ifrån djuret springer det  (vad enligt damen var) en gigantisk räv. Fattar ni inte sammanhanget? En jättestor räv. Det kanske är Jacob Black fast i rävlig form. Tänk om. Man kanske ska lägga in en stöt.


Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Heej , Det e fanny från truebloods o jag såg din kommentar angående om vampyrer glittrar... Själv har jag ingen aning om jag tycker att vampyrer ska brinna upp i solen elr inte? Men jag tkr faktiskt att det är lite överdrivet att dom glittrar i twilight. Jag har även sett två andra vampyr serier. En e the vampire diaries o där har vampyrerna ringar som skyddar dom mot sol ljus. Utan den kan dom inte vara så länge i solen. Även i serien Moonlight så kan inte vampyrerna vara länge i solljus. Men dom brinner inte upp på en gång utan bara om dom är för länge i solen. Så egentligen har jag inget riktigt svar på din fråga vad jag tkr vampyrer ska göra...



// Fanny från truebloods.blogg.se

2009-12-25 @ 16:02:00
URL: http://truebloods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0