felsms.com

Jag läste Lindas inlägg och jag kunde inte hejda mig från att gå in och läsa på sidan.
Har inte skrattat så mycket på länge!




Till:
Chefen
Sms: Ska in i duschen, önskar du var med! <3 Älskar dig!
Svar: Kan se det mig framför mig.
Förklaring: Skulle till min pojkvän men råkade chefen istället, som trodde det var hans fru som smsade. Jobbar inte kvar där längre.


Till: En tjej som sydde om mina jeans
Sms: Sitter på tåget nu. Är så jävla kåt. Fet ståkuk ner i byxbenet.
Svar: Låter härligt men antar att du skickat fel?
Förklaring: Skulle skicka till flickvännen. Tjejen som fick det skrev sedan och frågade om jag hade tagit hand om "problemet".


Till: Kompis gamla x
Sms: Hej darling hade sjukt kul igår;-) sorry att jag mensade på din madrass:$
Svar: Va? Vem fan e det? Vad gjorde vi igår?
Förklaring: Jag och min kompis hade haft filmkväll. Råkade skicka till kontakten under. Bra att han inte hade mitt nummer. Men hoppas att han inte kollar upp mitt nummer, för det står på min mamma.



Till: Mamma
Sms: Min pung ser ut som en Kiwi nu när det växt ut lite. Sticks som fan.
Svar: Tycker inte du behöver göra så.
Förklaring: Skulle skicka till min tjej som jag lät raka mig några dagar tidigare. Stackars lilla mamma fick det oväntade smset



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0