starkaste överlever

Något som jag finner fascinerande är hur folk påverkas, negatvit som positivt. Hur vissa kan ha en sådan makt över andra och samtidigt medvetet uttnyttjar den. Vissa kan inte säga ifrån, vilket jag inte riktigt kan förstå, men jag accepterar det. Folk har inte samma styrka, samma ork eller lust. De är för fega, för små, låter folk köra över dem.

Jag tar inte åt mig, jag bryr mig ärligt talat inte. Kör över mig, snacka skit, spela falsk - karma is a bitch. Förvänta dig inte att jag kommer visa dig någon respekt.

Jag har bara ett stort hjärta när det kommer till andra. Jag tycker det är så vidrigt fel att man enbart duger för stunden. Folk är inget andrahandsval, de har känslor. Hur fan kan vissa förvänta sig att man tänker finnas där sen, som man trodde att de fanns där för en, efter att de uppfört sig som f*ttor? Jag blir bara spyfärdig.

Sätt ner foten, säg ifrån? För mig är det en självklarhet. Antingen så vill man eller så vill man inte. Det finns ingenting som säger att man inte kan. Det handlar om viljan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0