jag trodde jag hade sett det mesta..

jag är nog bland de få människor som har en extrem grov humor. det är jag på något sätt glad för. livet, världen skulle vara trist och grått om alla skulle vara likadana. jag sticker hellre ut från mängden.
så, jag har en vän. jag har flera vänner faktiskt, men denna vän, min barndomsvän som fick en pinne i ögat, som ramlade i isbacken på dagis och började blöda i pannan var här på lovet i Teneriffa, på de soliga stränderna och njöt medans vi andra led i kalla Sverige. Han är också sådär, lite rolig. lite grov humor ibland, kanske inte lika grov som jag och Tove, men något åt det hållet. han låg på stranden. han såg, han tog och visade oss på bilddagboken:



jag skrev här tidigare ett inlägg om hur viktigt det är med bilder på bloggen, iallafall vad jag tycker. så jag tänkte dela med mig av min grova humor och kanske lyckas tända någon slags glädje i er läsare någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0