" it´s a message from God! you have to belive me! "

jag vill berätta om att jag tror, nej jag vet, att jag har haft en uppenbarelse från Han idag. ni som känner mig djupare, och inte bara läser min blogg, vet att jag har något stort problem när det kommer till saker jag håller kärt. som Angel tillexempel, TV programmet. jag tror det var för, ja, ett och ett halvt år sen jag upptäckte det fantastiska programmet. mina femstjärniga vänner hatar det, de hatar David Boreanaz, men han är fantastisk. han är det, speciellt i första säsongen av Buffy. Gosh, jag är en tönt.
Men mitt hjärta blev förkrossat. Angel, precis som alla andra program, måste någon gång få sitt slut. Det sista avsnittet visades i somras, OCH TRO DET ELLER EJ, jag hatar fortfarande mitt korkade jag för detmissade jag det sista avsnittet. vet ni hur mycket på en skala ett till tio jag hatar mig själv för det? patetiskt, jag vet. Jag trodde ärligt talat att jag inte skulle kunna leva vidare. japp, sorgligt nog. but I did.

Iallafall. tillbaka till uppenbarelsen. min mor har tvingat, fråga mig inte hur eller med vilka hjälpmedel, min styvfar att ta hem den soffa vi nu har stående utanför i hallen vid TV:n. När jag kommit upp och lagom vaknat säger min mor till mig. "kajsa, du vet väl att Angel har börjat sända igen? gamla avsnitt. från - 94". och sant var det. ANGEL HAR BÖRJAT - IGEN.  men det var dom sista avsnitten. så förmodligen kommer jag att se sista avsnittet under hemtrevliga omständigheter. men det sägs vara hemskt slut. och jag kommer gråta.


Angel - bild från bland de sista avsnitten. let me cry out loud!


och inte nog med att jag har fått chansen tillbaka igen så har Veronica Mars haft frossa på SVT 2 idag. säsong ett. fast min kärlek Cassidy var inte med, men älsklingarna Logan och Weevil. alldeles för perfekt.


snyggsnygga Kirsten Bell som Veronica Mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0