JAG ÄR FÖRFÖLJD

jag har fått det bekräftat. jag är förföljd och jag börjar bli rusikigt rädd.

den har förföljt mig allt sedan min kusin uppträdde den. Efter det har jag hört den flera gånger på radion, Gustav och Joacim uppträdde den på talangjakten av alla låtar dem kunde välja, jag slumpade låt på ipoden och den valdes, jag vaknade en morgon till den låten, jag gick in på en blogg och videon till låten fanns i ett inlägg och nu spelades den precis på radion.
jag hävdar ju inte att låten är dålig, jag älskar låten, men det börjar bli läskigt...

så nu gör jag det jag skulle gjort för länge sedan, jag konfronterar den genom att lägga upp den på bloggen, kanske slutar den förfölja mig då.

Eagle eye cherry - Save tonight.


Kommentarer
Postat av: jovana

sv: jo de sant, vad smart det lät!

2009-06-18 @ 20:15:33
URL: http://againsttheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0