jag är så jävla dum i huvudet

jag sitter här, där jag alltid sitter, vid fönstret och spanar på folk som passerar förbi. jag såg tillexempel en viss person peta sig i näsan idag (du vet vem du är och du kan inte förneka det, jag vet vad jag såg.)

iallafall, tillbaka till det jag tänkte berätta.
det kommer två personer, som jag känner, ena cyklar och den andra går. dem är väldigt söta tillsammans, nyförälskat par. jag sitter då här och spanar lite "diskret" som jag tror och jag får för mig att jag inte syns. vad händer? cyklisten kollar upp på mig och jag vet att han såg mig. jag kunde se hans avsmak på 20 meters håll. han såg mig sitta här, fet och osminkad, och smygglo.
jag hör viskningen av pinsamhet.


men! jag tänker ändå inte sluta spana. det är kul. som tillexempel näspetningen jag var med om idag. sådant förgyller min dag.



 

Kommentarer
Postat av: sanna

Hahahaahahaaahah

2009-06-02 @ 21:03:18
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: p,

hahah, fett skönt. xD

2009-06-03 @ 21:13:02
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0