jag hatar alla små äckliga Twilightfans!

det var just en av min lillesysterskompis på msn ( JAG VET INTE HUR HON HAR FÅTT MIN MSN!? NI SOM ÄR M'S KOMPISAR, SLUTA ADDA MIG) som skrev  och frågade om jag visste vad Twilight var för något. vad fan tror du? jag visste vad Twilight var låååångt innan dig. du kommer nu, i juni månad 2009, och frågar mig, som redan för ett år sedan visste vad böckerna var för något. sedan har du ju bara sett filmen (?) inte läst böckerna ...

jag är så trött på twilight, så trötttrötttrött, eftersom att alla förstör det. det är tråkigt med twilight, speciellt Edward som alla har tjatat sönder, nu så att det till och med är roligare att stirra på en smutsfläck på väggen.

förstår ni nu varför jag ÄLSKAR att tycka olika? för då får man ha det man gillar ALLDELS FÖR SIG SJÄLV, utan att alla andra förstör.
tack för mitt raseriutbrott. var glada att ni läser detta bakom en skärm och inte bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag håller med dig till 100% !

2009-06-04 @ 20:26:19
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0