"jag kommer sakna er obeskrivligt mycket och jag kommer aldrig glömma er, allra minst sluta älska er. "

the tal is completed.  måste medge att jag är vad som kallas nervös inför i morgon. jag kan publicera den senare, när jag har hållit det.

detta är förmodligen sista gången jag sitter i denna datasal, vid min favoritskoldator. gosh vad jag kommer sakna Norrbergsskolan. det känns något sjukt att grundskolan är avklarad, att jag i morgon inte längre är en elev från Norrbergsskolan. jag har varit det i fyra år, allt har blivit min vardag och verklighet. shit vad jag kommer sakna alla...

eftersom att balen är ikväll och i morgon är det skolavslutning så har jag varken tid eller ork att blogga fram tills på lördag. så ni får helt enkelt stå ut tills dess, och vem vet, då kanske jag bjuder på några bilder...


Kommentarer
Postat av: sanna

Gud.. jag förstår att du kommer sakna alla! Men du får det nog kul! Älskar dig! :)

2009-06-11 @ 13:07:00
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kajsa skrutt! Jag är helt övertygad om att ditt tal kommer att gå galant. Visste du förresten att jag läste upp det för alla släktingar i Karlskrona? De blev tårögda och otroligt imponerade av ditt sätt att skriva. Tror du att Hannah moster pöste av stolthet? Jo du! Lycka till med ditt liv nu Kajsa, du kommer att lyckas med allt du tar för dig! Puss och kram till dig.

2009-06-12 @ 06:11:28
Postat av: Sara liljegren

fan vad fint dit tal var. Du fick nästan hela kyrkan att börja grina!

2009-06-12 @ 13:50:35

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0