SVAR PÅ FRÅGORNA - del 2

vilka bloggar följer du?
jag har redan svarat på den frågan i del 1, men vill du veta mer specifikt eller räcker det med svaret nedanför?

vad är viktigast i livet för dig?
vänner och familj

har du bra självförtroende?
jag har inte det bästa självförtoendet, har lite komplex för småsaker. men den funkar. jag jobbar med den.

vad tycker du om kenza?
jag gillade inte henne så mycket förut, men har på sista tiden börjat gilla henne väldigt mycket. hon är en sjukt bra bloggare och har i mina ögon verkligen lyckats, jag småavgudar henne!


vad vill du jobba med när du är stor?
jag vill helst jobba inom media - radio eller TV - där jag syns och hörs. jag vill helt enkelt ha ett jobb som ger mig det jag älskar mest - uppmärksamhet!


gillar du twilight?
jag älskar twilight! men jag tycker dock att hela twilightkonceptet är överskattat, så jävla mycket tjat om Edward, det var mycket bättre när ingen visste vad Twilight var för något. som i sommras, när jag började läsa den första boken. jag är inte lika insatt i böckerna och i filmen som hela världen är, verkar det som, och deffinitvt inte lika förälskad i Edward som förut. jag börjar faktiskt gilla Jacob mer, han är lite mer "one of a kind", det är färre som gillar honom än  Edward, och jag gillar att tycka olika än alla andra...
så svaret på din fråga är ja, jag gillar twilight, bara lite mindre än förut.



Vilket av dina fingrar är kortast och knubbigast?
absolut mina ringfingrar. jag skäms så att jag döööör!

vad hade du valt: sova i samma säng med krillekrull och hans böna eller med fleppo? :)
ärligt talat hade det blivit en natt med fleppo.



tack för alla frååågor sötbarn. glöm inte att forsätta ställa frågor allmänt, jag svarar på dem också!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA!! KENZA! duvet hur grovt jag hatade henne förut? asså jag älskar typ hennes blogg nu! asså hahaha så sjuukt... jag va säkert bara avundsjuk (A)

2009-06-02 @ 23:10:27
URL: http://amandaalmighty.blogg.se/
Postat av: Fanny

På tal om Fleppo så går han utanför mitt fönster just nu, hahahahhaha.

2009-06-03 @ 14:47:55
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0