det sägs att googla sig själv är en slags onani. vad är det om man "youtubar" då?

jag tänkte på det.
det går att hitta alla olika videos på youtube. som kändisar tillexempel. intervjuer, bloopers, trailers, blahbalaha . allt helt enkelt.

men nu till vad jag tänkte på: undra om kändisar "youtubar" sig själva. alltså, om de sitter och söker efter klipp med dem själva?  jag såg på videon några inlägg ner när Zac pratar svenska. har han sett den på man tro?
om jag var lika känd som Zac eller någon annan storslagen människa skulle jag lungt "youtuba" mig själv. haha. förstå roligheten.
jag har talang. och blått är deffinitivt Fords färg.


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-15 @ 17:13:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0