"blogga som du själv vill läsa."

att folk seriöst läser min blogg och gillar den..
jag är jättetacksam för det, men samtidigt chockad. folk gillar att klicka sig hit, uppskattar det jag gör?
wow.. ovanlig känsla, men så otroligt mäktig.
du har gjort min dag, min månad, mitt år. gud. jag kan leva på det i evigheter! tack T!

men vad jag inte förstår är vad som gör den så bra.. jag är ju bara en vanlig bloggare?

denna blogg är faktiskt inte den första i min serie av bloggar. det är den andra. jag startade en blogg för att i stort sett ALLA hade det. så jag började blogga om mina dagar och mitt liv, precis som alla andra gjorde. tror ni någon läste det? nej. det tråkade ut mig, inga kommentarer och statistiken var runt noll. det blev tråkigt. så jag slutade.

men så tog det en vändning. jag behövde och behöver skriva av mig, det är därför det kommer upp inlägg som det gör här. så jag började blogga igen. det underlättar mig att uttrycka mig och det känns härligt att kunna göra det. också för att jag tycker det är kul, jag älskar att skriva! som en del av min hobby. 

i denna blogg är det tankarna som skrivs ner med hjälp av tangentbordet, inte dagbokshändelser. eller jo, det kommer ibland, i vissa situationer. men det tillhör min blogg på något sett, precis som det gör på alla andras. saker som har hänt, sådana som sätter spår. det måste komma ut någonstans, så varför inte på bloggen?

jag har insett att jag ska blogga om saker som jag själv vill läsa och lägger upp bilder som jag själv vill se. och det gör jag. "behandla folk som du själv vill bli behandlad." något i den stilen: "blogga som du själv vill läsa." och det funkar. tydligen.

tack ännu en gång till er alla som stöttar mig genom mitt bloggande. tro mig, jag älskar er mer än vad ni tror. fortsätt läs, undersåtare! ;)




Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja du Skruttan, jag läser din blogg varje dag och jag blir så stolt över dig! Det är bara en sak jag blir så ledsen för och det är att du ibland verkar så missnöjd med dig själv. Jag kommer ihåg när du föddes...Jag brukar tycka att de flesta bebisar är rätt fula men du var det sötaste jag sett! När jag hade dig på dagis, kunde jag bara inte låta bli att favorisera dig. Du var gullig, tuff, kaxig och framåt. Precis som idag! Du blir bara sötare och sötare för varje år! Puss puss Moster Hannah

2009-03-02 @ 19:57:29
Postat av: KAJSAHERSELF

Hannah:

du en av mina favoritläsare som alltid kommenterar! sån gillar jag fantastiskt mycket!

jag kan inte roför det! jag har inget bra självförtroende.. det är bara så. det är därför jag oftast klagar på mig själv.



"Jag brukar tycka att de flesta bebisar är rätt fula"

ASSÅ DET DÄR VAR DET ROLIGASTE JAG HAR LÄST! HAHHAHA! jag var tvungen att ropa upp mamma. så kul! haha (a) jag känner mig hedrad av favoriseringen ^^

hahah! jag slog ju typ fredrik boman på dagis (a) hahah !



jag får tro dina ord. lärarna sa alltid när vi var små att om man var ful som barn blev man snyggare när man blev äldre!



puss världens bästa moster!

2009-03-02 @ 20:17:59
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: sanna

aww! sin moster verkar vara den bästa!

jaa! du vet vad jag tycker... DIN BLOGG ÄR SÅÅ BÄST!

Puss på dej!<3333

2009-03-02 @ 20:30:57
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

sanna:

yes she is! :D

TACKTACK OCH TACK! DU ÄR BÄST! <3

PUSS ! <333

2009-03-02 @ 20:33:54
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: elina

din blogg är så bra! man blir besatt.

2009-03-03 @ 20:26:36
URL: http://elinacecilia.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

elina:

gah! vad glad jag blir! tack så mycket! det är sådana som dig som gör det värt att blogga!

2009-03-03 @ 20:51:28
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

elina:

gah! vad glad jag blir! tack så mycket! det är sådana som dig som gör det värt att blogga!

2009-03-03 @ 20:51:31
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0