behandla andra som dem behandlar dig - kajsas livsmotto

jag har börjat hata ganska mycket på sista tiden, när jag tänker efter. eller livet och världen hatar mig, och jag följer ju mitt livsmotto - behandla andra som dem behandlar dig. jag har gjort om den lite igenmförelse med orginalet "behandla andra som du själv vill bli behandlad". ska jag behandla ett jävla as på ett bra sätt när jag inte får något tillbaka? pff, I don´t think so.  nej, så jag kör på mitt motto, det funkar bäst.

skit samma, det var inte anldeningen till detta inlägg. anledningen är mina vidriga hörlurar till ipoden. dem går alltid sönder och så måste man köpa nya hela tiden. jag tror att den mesta utgiften i min budget går till hörlurar.. -.- världens sämsta kvalite, men sånt jävulskt bra ljud. dem gick sönder idag, och jag måste medge att det känns tomt där platsen för hörlurarna fanns. dock är det 2 års garanti, men och? jag är musiklös ikväll, vad ska jag ta mig till?



Kommentarer
Postat av: naadia

kommentera min blogg =)

www.nnadiagramej.blogg.se

2009-05-14 @ 21:09:09
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0