dumpa räven, köp geten!

jag hade ett förundrandsvärt underbart samtal med min gode väl sanna från tranås igår. hon berättade att hon och tovlutt hade varit i linköping en gång på rundtur och då hade massa människor glott  på tove och tyckt att hennes fjällräven var av udda slag. så började jag och sanna skämta till allt med att dem i linköping om några år själva kommer gå runt med sådana jackor.

vi skämtade så mycket att det kom till ett slut - fjällgeten.
låter inte det som en smart affär?
fjällräven, dåtid, fjällgeten, framtid!



Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAAH! Jag sitter här och skrattar för mig själv! x) <33

Vi är ju bara för bäst! :) <3

2009-05-08 @ 18:21:45
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0