kolmården, kyss mig därbak.

hemma igen! saknat mig? lite måste ni erkänna...

jag har haft det super, jag har bubblat bubbelbad, levt lyxliv på fyrastjärnigt hotel och sett det vilda djuren, både bakom stängsel, från ovan och utanför bilrutan. skrikit lite i den nya attraktionen också, delfinexpressen, om jag ska erkänna. och sett delfiner göra konster!

jag har också insett att sälar är ett fantastiskt djur och att dem stillar mina sinnen. hade jag fått välja själv hade jag dykt ner i vattnet och levt med dem resten av mitt liv. dem har fångat mitt hjärta, de fruktansvärt vackra djuren.



det kommer eventuellt bilder senare, får se om far har hjärta att skicka dem.

Kommentarer
Postat av: elina

jag har saknat dig! woah, har haft hulkenglass-abstinens ;)

2009-06-01 @ 00:54:14
URL: http://elinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0