ni läsare suger, vet ni det?

jag ser att ni är hur många som helst som läser. men vafan? tror ni att kommentarsrutorna bara finns för att se fina ut eller? det finns faktiskt en anledning till att dem finns, FÖR ATT NI SKA KOMMENTERA. det är inte ett dugg kul att blogga utan att få respons från sina läsare, kan ni inte någonstans förstå det?

detta har kanske blivit slutet för hulkenglass? om ni inte börjar kommentera så slutar jag. på riktigt. ni får skriva vad ni vill, ni kan skriva hur mycket ni hatar/älskar mig, ni kan skriva hur ful jag är, hur dålig bloggare jag är - bara jag får kommentarer! att komma in på bloggen och inse att ingen har kommenterar svider mer än salt i öppet sår.




Kommentarer
Postat av: Anonym2

Don't even think about it!

2009-05-10 @ 18:51:23
URL: http://fotoflacken.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha, är det viktigt för dej att veta vad en rabbi är eller nåt ? XD

jag googlade lite nyss, resultatet :



Ordet "rabbin" betyder ungefär "mästare" och det hebreiska ordet har samma rot som ordet "rabbah", som betecknar storhet. Variationer av titeln är exempelvis "rav" och "rebbe". Det är mer korrekt att benämna rabbiner som lärare än som präster, och dessutom har rabbiner ofta ett juridiskt inslag i sitt ämbete som kristna präster saknar. Därtill likställs ofta "prästen" i den kristna världen med "den som leder gudstjänsten", och där skiljer sig gudstjänsten i synagogan där bland andra kantorn har en mycket framträdande roll, från gudstjänsten i kristna kyrkor.



HAHHA!

2009-05-10 @ 19:25:59
URL: http://johannaberner.blogg.se/
Postat av: emma

du ska INTE sluta blogga! Men du ska skriva ett låååångt inlägg om den fina filmen på snerickard!

2009-05-10 @ 20:21:29
Postat av: sanna

Jag kommenterar det flesta inläggen!! :D:D

Och om du slutar så slutar jag! :D <3

2009-05-10 @ 21:41:13
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0