SVAR PÅ TAL (oskuld?)

Ullrika om mums fillibaba:
okej jag har en liten fråga hihi:)
jag vet inte om du är oskuld eller inte med om du inte är det så säger vi att vi raderar den. Och om du bara får välja EN kille, det kan vara vem som helst. Någon kompis, kändis, vem som helst, vem skulle det vara? Jag hoppas att du inte tycker detta är känsligt, men jag skäms fakiskt inte att prata om sex. Det är mänskligt :)


först vill jag säga, ALLTID LIKA KUL MED FRÅGOR. jag uppskattar dem grovt, var inte rädda för att fråga något, jag svarar på allt!


vi behöver inte radera något i detta sammanhang, jag är oskuld :)
alla förväntar sig väl att jag ska ta någon i stilen zac eller bam. jag hade ju inte bangat om jag säger så. men jag hade nog inte velat förlora min oskuld med någon av dem, tyvärr. jag känner ingen av dem, man vill inte förlora oskulden med en främling... men när erfenheten närmar sig hade jag absolut inte tackat nej! ;)

innerst inne vill jag nog att "första gången" ska vara med någon som jag verkligen älskar, någon som jag känner och kan vara mig själv med. oskulden är för mig ingenting man förlorar i baksätet i en iskall bil när man är alkoholpåverkad och 13 bast.  man har bara en oskuld, varför slänga bort den?

jag hoppas du fick svar på din fråga!
jag skäms inte heller för att prata om sex, jag  håller med dig, det är mänskligt! :)

fortsätt ställa frågor!

Kommentarer
Postat av: sanna

skriv mer inlägg snälla? :D



Jag håller med... Oskulden är något fint!



2009-05-26 @ 13:11:26
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla kommentarer publiceras.vi lever trotts allt i ett fritt land och därför ser jag ingen nytta med att sitta och acceptera och neka kommentarer. du har rätt att säga vad du tycker!

2009-05-27 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0