SVAR PÅ TAL

anonym om "holy shit":
varför gillar du honom för? han är inte ett dugg snygg eller något..

jag visste att den frågan skulle komma någon gång och jag är förbered på svaret: han är kyle gallner, hur kan man inte gilla honom?

han är inte hollywood snygg, inte zac efron snygg, brad pitt, you name it, utan han är något alldeles eget.  han har något som gör han attraherande, han är som en drog man vill ha mer av. och vem har sagt att man måste gå på utseendet? han är, förutom gudomligt fin, en sjukt duktig skådespelare, bland de bästa jag vet, och värmer alltid mitt hjärta när han dyker upp på skärmen.

han är också min. inte min geniskt sett, inte min pojkvän sett, utan det finns inte en enda som jag känner till som tycker att kyle är  lika grym, snygg ,bäst, som jag tycker. förstår du hur jag menar? det är de som är så mysigt. jag behöver inte gå in på en blogg och se hur någon har smutsat ner hans namn.
det är inte så mycket hysteri om honom, han är precis som twilight  var innan hysterin bröt ut. ( dock håller vi tummarna om att kyle förblir "hemlig"). där har du förklaringen till varför jag älskar älskar älskar kyle gallner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0