kajsa tummar.

har så sjukt tråkigt, så vi slänger väl in en liten tummning


gratismode. förvånar det er? jävla skitsida måste jag säga. här kämpar man ihop sina poäng och blir utlovad en belöning. får man den, inte ens efter 46 dagars väntan? nej. kiss my ass, jag ska ha min belöning - med våld eller utan.

kaxiga småbarn. jag skulle kunna vrida huvudet av dem. lär deras föräldrar dem ingenting nu för tiden? som tillexempel: mucka inte med dem som är äldre, du kan få stryk? det var en liten flicka som verkade ha något oklart med min lillesyster, och som den hjältinna som storesyster så rycker jag in i nöden och hjälper henne. äckilga barn det finns alltså. dock är jag lite väl patetiskt av mig att ta ställning mot en 12 åring, men wtf.  någon måste lära dem det, nog blir det väl upp till mig.

desperata fans. jag trodde inte att något kunde förstöra mitt sug för att läsa twilightböckerna, men ni har verkligen lyckats. grattis, ni har vunnit en resa runt jorden. mitt sug har någonstans försvunnit med vinden, jag älskar fortfarande allt som har med twilight att göra, jag älskar edward och alla den andra fantastiska, men det har blivit så överskattat, så utslitet. jag är deprimerad av tanken, men sanningen kommer ut. det var mycket härligare när det inte var sån hysteri kring det hela, som i sommras. men nu är allt förstört. tack.



The Haunting in Connecticut. självklart med på listan! jag har dock inte sett den en, men vänta ni bara. min första rysare framför duken, och kan den inte bli bättre med min älskling i den? måste bara få min biobiljett från cpcpcpmode och sen är det bara att beskåda den! någon som joinar mig?

DE TRE MUSKETÖRERNA på stadsteatern. bland det bästa jag har sett! var ju och såg den på statsteatern med alla de fantastiska förra tisdagen. jag skrek mig grovt hes, men jag upplevde en av de grymmaste stunderna på balkong 1, första raden, plats 624, i mitten, bredvid tove, elias och billy. ni måste se den!

planer för framtiden. jag ÄLSKAR dem! alla toves och mina planer som vi har för framtiden, lägenheten i london som kommer vara så sjukt fint inrett och alla våra planer kring det livet två timmar härifrån med flyg. jag ser så grovt mycket framemot dem. vi tar världen med storm, bästevän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0