SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN - del 1

jag undrar vem som är din favoritkusin?
älskar alla mina kusiner på olika sett. alla är mina favoriter :)

Besöksrekord?
mitt besöksrekord ligger på 170 unika läsare än så länge.

ca hur många dagliga läsare (genomsnitt)?
jag har mellan 30-60 unika läsare/dag. varierar fortfarande på vilken veckodag det är. konstigt nog stiger läsarantalet mest på söndagar...?

hejsan! undrar bara vem som har gjort desingen. kram!
hejsan! det är jag som har gjort den. kram! 


Bästa kompisen?

Tove, utan tvekan.


Vilken låt sjöng du senast på?
metro station - shake it.


Favorit serie?
CSI



Vilka tycker du reagerar på kortspelet "tecknet"?

Jag och sanna, vilka annars? ;)


Vad älskar du med dig själv?

min humor! helt klart världsbäst.

om du var fast i en hiss med en snygg kille skulle du vilja lägga en tyst smygis som luktade som fan eller en stor brakare som var luktfri?
stor brakare! mowhaha

Vilken är din tur / favorit siffra?
Nr 11


Snyggaste killen i världen?
just nu är det zac efron. (varierar ju som sagt, det vet ju ni läsare.)

Glass/godis?
jag är ju godismostret herself!


Vad vill du bli när du blir stor?
famous.

favvo skådis?
kvinnlig eller manlig? Jennifer Aniston och Kyle Gallner.



favorit artist?
har ingen specifik

ihop med någon?
98% singel

vad är det bästa du vet?
minnen.


Kommentarer
Postat av: emma

bra svar om kusinerna ;) jag skrev dock fel... skulle fråga vem som var bästa kusinbarnet ;) Det har du ju bara ett :-p

2009-09-07 @ 23:34:49
URL: http://baraklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0