SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN - del 2

vad handlar din blogg om?
Min blogg handlar inte om något speciellt, utan jag klämmer in saker ibland som jag själv finner intressant och värt att blogga om. Lägger också in dagbokshändelser och mysiga bilder.


favorit glass?
magnum mandel.


vad gör du på fritiden?
Fritiden går mest till att vara med roligt folk, sitta bakom dataskärmen, lyssna på musik och skriva av mig på bloggen. Jag brukar också läsa böcker som får det att pirra i magen.


vem är den snyggaste killen i världshistorien?
I världshistorien? Då tar nog Brad Pitt hem priset.  

favorit bild?
Har ingen speciell. Tranåsbilderna!


vad avänder du för shampoo?
Jag använder diskmedel.


favorit film?
Har många filmer jag gillar, men SWAT är en galet grym en!


favorit mat?
Tacos


Tänkte höra med dig om lite tips.
Vad gör man om man gillar någon så otroligt mycket och den personen inte känner än så bra för att gilla än tillbax på det sättet? Du kan inte släppa tankarna på något än honom för du gillar honom så mycket och ni går i olika skolor så ni kan bara ses på helger...
Kajsa goes kärlekscoach.
Jag hade först och främst umgåtts med personen mer, för att ge den personen chansen att lära känna en bättre. Då kanske dessa känslor utvecklas hos den personen. Man kan ju inte sitta och kolla på en prick på väggen och tro att en person helt plötsligt ska börja gilla en, lite jobb får man ju göra själv.

Man kan inte släppa tankarna från den man gillar när man är kär. Det är något man får lära sig att leva med. Sedan har inte kärleken några lagar, så avståndet mellan ett par ska inte vara något större problem. Älskar man någon så gör man det.





hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
Om 10 år bor jag i en underbar lägenhet mitt i cenrala London tillsammans med min tolvutt.


favorit musikstil?
Rock, vad annars?


favorit stad i Sverige?
TRANÅS!


Dator/TV?
Dator!


Vill du ha barn och i så fall hur många?
Yes, två stycken.


Drömresemål?
London & L.A


Vad tycker du om Tomater?
JAG HATAR TOMATER! så jävla äckligt. bland det värsta jag vet, det är så horribelt när folk tar en tugga av en hel tomat. USCH!






Kommentarer
Postat av: sanna

Hur kan man hata Tomat så möe? :P

2009-09-11 @ 10:36:33
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0