TRANÅSTIDENS BÄSTA SKÄMT

Vi spenderade många nätter i tranås till att berätta roliga historier. priset kammade nog Simone hem för den absolut roligaste skämtet någonsin. jag och Tove skrattar fortfarande!


"Det var en gång en kille som hette Jon och han bodde på en ö, och för att ta sig in till stan så var han tvungen att åka över en bro. Och varje gång han åkte över bron så sa han: Hej jag heter Jon och jag åker över bron.

En kväll bestämde han sej för att åka till stan och leta på en tjej som han kunde ta med hem och sätta på. 
Dom kom hem till han och dom börja hångla och när de var dags att köra fråga tjejen om han kunde ta henne i röven istället för hon har mens. Inga problem sa Jon och körde på.
Dagens efter körde Jon hem tjejen och då åkte dem över bron, varav Jon sa: Hej jag heter Jon och jag åker över bron.

Detta tyckte tjejen bredvid var roligt och då svarade hon:
Hej jag heter Kjell och jag var visst utklädd igår kväll.."

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahahh x)

2009-09-08 @ 18:19:59
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså när pappa berättade den för mig och simone! VI DOOOG! AHHHAH XD

Jag saknar dig babe! Det var länge sen nu! <3

2009-09-08 @ 20:16:40
Postat av: simone

mahahaha. man har ju sina stunder;D

2009-09-09 @ 11:58:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Kjell

Man har ju sina stunder ; blink blink

2010-10-11 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0