Nu ska det förklaras lite...

Jag är ledsen att jag säger det här, jag vet att detta sviker mina 100.000 unika läsare som jag har om dagen. eEler inte...

Men jag säger det ändå till alla er (få med trogna) som läser denna blogg. Jag pallar seriöst inte mer. Känns lite som att jag behöver blogga för att blogga, det bör och ska vara tvärt om. Hallå sommarn är ju snart här? Plugget är snart över? Jag har andra, viktigare, saker som kretsar omkring ovanför mitt huvud som ett gloria just nu, and that I hope you guys will understand.

Så nu och framöver kommer det inte bli 8 inlägg om dagen, massa onödiga saker uppdaterade - utan jag kommer blogga när jag har tid och lust. You feel me?
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0