Offer under 1 April 2010

Haha jag har lurat många idag och självklart har jag blivit lurad.

Offer nr 1: Min handledare fick höra att han hade tröjan ut och in.
Offer nr 2 & 3: fick också höra tröjan-ut-och-in.
Offer nr 4: Fotoläraren "tappade" något.
Offer nr 5: Dataläraren (historian kommer i ett inlägg snart.)
Offer nr 6: Tove fick hjärtat att skela när jag berättade att Mötley crüe inte skulle komma till Sonispehere pga att Mick Mars hoppat av... MOWHAHA!



Jag blev själv ett offer när:
- Rektorn skickade ett massmail om att 2 elever från skolan skulle få vara med på Viktoria och Daniels bröllopsmiddag. Innan dess skulle man lära dig vett och ettikett och skicka in ett CV + personlig text. Tur att jag inte skickade det...

- Jag vart jätteglad när jag fick ett sms, men insåg att det var tomt. Gick lite längre ner och såg texten "Du trodde det stod något va?". Du fick mig allt, Simone...



Det återstår att se om det kommer mer...


Kommentarer
Postat av: SIMONE CALZONE

haha jag är ond <3

2010-04-01 @ 23:35:57
URL: http://simmiesim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0