TEG M1A KNÄCKTE LÄRARE.

Jag satt i datasalen när våran datalärare (som vi precis skulle ha lektion med, skriva prov) kom in i klassrummet och kollade sig omkring. Tomt, bara jag och Viktor i salen. Han kollade frågande på mig och undrade var resten var. Alla hade gått hem sa jag, eftersom att receptionen hade stängt, så trodde alla att man fick gå hem efter lunch. Vi satt kvar jag och Viktor för att "bussen inte gick förens en timme."

"Ni har ju fucking prov!" svarade han. Han började skratta och försökte få mig att erkänna att jag skojjade, men jag lyckades hålla minen, lyckades att I N T E skratta. Kollade frågande på honom och upprepade vad jag sagt tidigare. Jag har ju gått teater liksom?!

Han förstod att jag inte skojjade. Fan vad arg han blev, har aldrig sett honom så förbannad i hela mitt liv. Han upprepade om att man inte fick gå hem, frågade vart de fått de ifrån och var jättearg.

Han satte sig och skulle precis skicka ett argt meddelande till handledaren när hela klassen strömmar in och skriker; APRIL APRIL!

Vi fick honom allt. Nu återstår bara hämnden...


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAH! Vi var lediga idag så vi kunde inte lura någon lärare! :(

2010-04-01 @ 18:42:53
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: felicia.

hahahahahahahahahahahahaha jag dör! snacka om att bli lurad!

2010-04-01 @ 20:39:25
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: Fabian

Fan vad bra!

2010-04-01 @ 20:49:34
URL: http://fotoflacken.blogg.se/
Postat av: Äggra hönsmamma

Den var bra! tack för maggymnastiken.

2010-04-03 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0