FY I HELVETE VILKEN GAAALEN DAG!

Sonisphere var obeskrivligt!!!
Dock regnade det som satan, kändes som att någon bokstavligen hällde hinkar med vatten! Lerit och fyfan, hade ju knappt några kläder för rusk. Har aldrig känt mig så blöt och känslan av att man aldrig kommer bli torr igen var inte långt borta… Ful och som en slickad katt kände man sig och så var man ju i en självklarhet nödvändig att stöta på fint folk. Inte kul Lars-olof, inte kul!
Jaja, jag tror faktiskt att Gud tycker att rockare är dirty people och att vi behövde alla en dusch!

MEN! Vad fan gör det när Alice Cooper, Iron Maiden och Mötley crüe står på scen!? Så jääävla underbart!  Där snackar vi om riktigt jävla röjj. Fan vad härligt!


Hade inte käkat sen åtta på morgonen och när jag kom hem klockan ett på natten blev det spagetti och köttfärsås a la A-C.
Heaven isn’t far away!


bild: min webbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0