Grattis på namnsdagen Kajsa!

Går inte så jävla bra det här med bloggandet, jaja...
Kom precis hem, har varit på bio och sett Eclipse med Tove, hennes lillebror och hennes mor. Överraskande bra film, fast jag var så generad genom hela filmen... Inte för att jag satt där, utan för att den där jävla Bella stackaren lider av något. Och Edward? Nej tack, men vi gillar Jacob.



Igår var vi fast i Nacka, där det var en "jätterolig" utefest. Var där 20 minuter (fick en kram av EN av poliserna som var där, RAWR) och sen skulle jag och Tove gå hem en mil utan att veta vägen hem, eftersom att bussen precis gått. Vi lyckades iallafall, eftersom att vi sitter här. Tog oss till Slussen och sedan hemåt!
Men som man säger; inte kul Lars-olof, inte kul!

Vad mer har hänt? Jo jag och Tove lanade The sims som gamla tider. Fick ihop allt ganska bra. Ska nog spela i morgon, det är ju förträffligt kul. Annars blir det väl BF2.



Sen har jag lyckats bli sårad twice under denna tid. Killar är skit, låt oss stanna singel!

Saknar Lönsboda mer än vanligt och nu är klockan över tolv, så: Grattis på namnsdagen Kajsa samt godnatt på er alla uppesittare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0