SVAR PÅ TAL

Anonym:
oj vilka fjortisbilder, inte likt dej :o


Svar: Nej jag vet... Hade kanske inte velat gå ut med detta än, men jag har bestämt mig för att bli fjortis på heltid! Det går inte att smyga med detta, detta är något jag verkligen brinner för!

Tycker att det är så jävla coolt när de står utanför MC-donals och skriker eller lyssnar på fjortisdunk. För jag lyssnar också på det faktiskt... Och sminket?! De sminkar sig så vackert, blir så avundsjuk!
Får ståfräs när jag tänker på att en dag får vara en riktigt fjortis! Hoppas den dagen snart kommer!

Nu vill jag vara fjortis i min ensamhet eller emo, ni verkar ju aldrig kunna bestämma er. Btw, något som är ännu mer fjortis är att skriva anonymt och inte våga stå för vem man är. Skaffa dig en kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0