The MF of the year,

Sa ju det.  Jag sa ju att jag skulle sitta här för en vecka sen, dagen innan skolan börjar. Och det gör jag nu.
Får väl erkänna att jag är rätt taggad. Det ska bli kul att träffa alla gamla, fina klasskompisar igen. Fast pluggandet kanske inte är lika kul...

Jag får väl också passa på att be om ursäkt för att jag hållt mig borta från bloggen, har varit i Årsta Havsbad och kollar på... *trummvirrvel* ... BTvs! (Buffy the vampire slayer, för er som inte hänger med i svängarna.) Vem kan förneka männens snygghet? Den som vågar kanske...

Angel tar ju priset för sexighet... Men Spike då? Han är ju klockren... Och Riley? Hans militärhet...
VEM SKA MAN TA?
Bestäm dig lyckost, så vi andra kan välja och vraka... Du kan ju inte få alla tre...


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0