"Ibland önskar jag att jag är snuskigt rik. Då kunde jag skicka massa sms till 118 100 och slippa googla runt efter fakta. Snabbt och enkelt! Jag måste gifta mig rikt... Brad pitt typ."

Vet du vad detta är?
JAG HATAR NATURVETENSKAP!
Symbiosen, parasitism, rövk*null, producenter, fotosyntes, konsumtenter.
VEM FAN KOM PÅ DET?
Detta är lite svårt...
SKULLE MÄNNISKAN LEVA IDAG SKULLE JAG SÄTTA ETT SKOTT I PANNBETET PÅ DEN!
Kommer inte klara uppsatsen... fan, måste få G!
SAMMA SKA SOM JAG SKULLE GÖRA MEN PERSONEN SOM KOM PÅ MATTEN!
Men man kanske kan be till Gud lite.
OCH FYSIKEN!
Jag måste också plugga ekonomi...
JAG GER UPP, TACK OCH HEJ!
Jag fortsätter då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0