jag firar alla hjärtans dag ensam

Det finns ingen som vill leka med mig idag. (jag vet att ungefär 50% av er som läste det där förknippade det med någon snuskigt.)

Jag ska iallafall kolla på Peter Pan, leta snygga killar på Emocore och snart ta mig ett bad här hemma hos pappa. Man får ju passa på när man är här, hos mamma har vi bara dusch.

FÖRÖVRIGT ÄR JAG JÄVLIGT TRÖTT PÅ DET HÄR! BAJS TILL SAMHÄLLSKUNSKAP SOM HANDLAR OM EKONOMI, VALEN TILL INDIVIDUELLA VALEN I TVÅAN NÄR DET ÄR SVÅRT ATT VÄLJA OCH VÄNNER SOM INTE ÄR ENS VÄNNER. IBLAND ÖNSKAR JAG ATT ALLT DETTA BARA VAR ETT DÅLIGT SKÄMT SOM GUD KOM PÅ I SIN ENSAMHET. ÅHGUD SNÄLLA SÄG ATT DET ÄR DET.

Nu badar vi!


Kommentarer
Postat av: izabelle

yeeeeeees! :) och förövrigt är peter pan awesooome!

2010-02-14 @ 20:22:04
URL: http://izabelleekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0