Om helvetet finns... ligger jag riktigt jävla risigt till...

Nej nu glömmer vi de oåtkomliga människorna och riktar in oss på de åtkomliga istället. För på Facebook så råkar vissa människor (SNYGGSNYGGA) ha glömt att ställa in de nya sekretessinställningarna, så man kan faktiskt i smyg kolla in deras bilder - utan att de vet om det...

Sedan går vi och lägger oss. För vissa går i skolan, pluggar, kämpar och kommer förhoppningsvis bli något. Fast det vet man iofs aldrig.
Jag ska ju föfan också träna i morgon!Det luktar ångest här? Packa måste vi. PÅMINNELSE TILL KAJSA: PACKA DINA TRÄNINGSAKER TILLS I MORGON OCH SKRIV INKÖPSLISTAN SOM JAG BAD DIG OM. 
Och sedan kommer vi hem efteråt och firar min älskade bror som faktiskt fyller arton i morgon. Stor pojk!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=83Qhn9XMMsw



kajsa kolla in hans moves!!!! du kan inte förneka honom;)...

2010-02-16 @ 21:20:03
Postat av: Kungen svarar:

förmodar att det är du min vän... HUR KAN DU PLÅGA MIG SÅ HÄR!?!? HAN ÄR JU HELT VACKER!!!

2010-02-17 @ 07:58:45
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0