jag börjar bli psycho.

På bussen, i tunnelbanan, i köpcentrum, i skolan, i klassrummet - everywere.
Hör någon vad jag tänker? Tänk på något annat, rabblar texten ur låten som spelas. Tänk om han som sitter framför mig hör? Hon som går bakom mig då?

På sista tiden har jag blivit helt wierd. Jag vågar inte tänka på fel saker, tänk om någon hör? Tänk om det faktiskt finns någon Edwierd där ute... Då är jag ju så screwed.
Det känns som att enda stället jag kan tänka ifred (i säkerhet med andra ord) är i mitt rum, i min säng. Annars är jag på osäkra marker...


Bild: Google/genomarbetat och välgjord av mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det har jag tänkt på sen långt innan jag läste/såg twilight filmerna .. jobbigt värre ^^ :o

2010-01-30 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0