JAG VILL TILLBAKA.

Det har varit galet... Jag vill så mycket tillbaka!

Allt började med att jag glömde väskan på busshållsplatsen med det viktigaste (kamera, busskort, nycklar, alla viktiga kort), fick springa tillbaka och höll på att missa tåget... MEN JAG HANN! Har aldrig sprungit så fort i hela mitt liv. Jag bara sprang och sprang överallt. Haha träningsvärken var inte najs...

Fel av mig att säga Småland, jag var i Skåne (Lönsboda). Typ en av världens roligaste och finaste ställen. Saknar det redan...
Det har varit helt sjukt roligt, har träffat superroligt folk (folk kollade på mig på gatan för att det är så litet, så de såg att jag inte var därifrån...), skrattat, sett KV (kåte vandraren), Fylle-Lasse och ätit alldeles på tok för mycket.

Nu ska vi tillbaka. Till sommaren,  Jag och Tove drar åter igen ner dit och gör Skåneland osäkert. Raggar upp någon snygging i Lönsboda och våldgästar någon fest. Hur smutt och grant låter inte det?

Apropå Tove, tack för att du hållt bloggen vid liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0