Tjurliknande sak i skogen...

Var precis ute och gick en sväng. Måste bara be om ursäkt till tjejen som gick framför mig på gångbanan - om du blev rädd för att en person som gick åt samma håll som dig hela tiden, så var det bara jag som också skulle gå den vägen. Jag hade inga planer att utföra några ritualer på dig!

Kollar du på True blood? Såg du senaste avsnittet om en tjurliknande sak som sprang i skogen efter Sookie? På senaste tiden har jag varit liiiivrädd för den när jag är ute och går. Alltid rädd att den ska stå bakom mig. Tror den finns här i skogen någonstans...


Bild: printat@svtplay


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag är oxå rädd för den :S tror alltid att den hänger efter mig!

2010-03-26 @ 16:20:35
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0