Tack Gode Gud!

Idag har varit en grov slapp-dag. Det har varit väldigt skönt att bara ta det lungt må jag säga!
Och eftersom att det va en sådan avslappnande dag så tror man inte att det ska hända något,
MEN !!

Jag stog ute, och plötsligt ser jag ett rådjur gå på isen å isen är ju faan as tunn!
Men den går omkring där i frid å fröjd medans jag ständigt hoppas för kung å fosterland att isen inte ska spricka.
Sedan så kollar jag bort eller ngt, och så hör jag såklart ett plask ifrån vattnet.
Rådjuret har alltså ramlat i vattnet !! Asså så jävla hemskt ! Man såg verkligen hur den kämpa för sitt liv för att komma upp ur vattnet, å det hemskaste va ju att jag inte kunde göra något,
fatta se ett oskyldigt littet djur drunkna, fy faan säger jag bara!
Att se djur lida är faan det hemskaste som finns på riktigt asså.

Jag fick ju feta paniken, så av någon anledning ringer jag mamma .. vet dock inte riktigt varför ..
Men iallafall så svarade hon inte, men då när telefonsvararen börjar så kommer det kämpande rådjuret upp ur det kalla vattnet.
Mmm det var nästan så att en tår föll faktiskt :' )


Kommentarer
Postat av: sanna

Nej men fy så hemskt! Bra att den kom upp! :) <3

2010-03-05 @ 19:15:34
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0