A Big NO NO !

HEY HOO

Jag har precis ätit en rutten frukost, jag ska inte gå in mer detaljerat men den va inte naajs.
Innan det så pratade jag med våran kära vän Kajsa Hed-Kors.
Hon har det väldigt bra å kul där uppe/nere och längtar inte hem (kul för henne, dåligt för oss). Tydligen är det nästan som lite vår där uppe/nere, sweet :D

Men igår va jag i stan å träffade mina kära vänner från klassen : )
Hahah på väg dit satt jag nära Sne-Rikard, mm det var en upplevelse ..
Men iallafall när jag väl kommer till T-centralen å väntar på alla,
så kände jag mig plötsligt helt jävla utstirrad!
Jag förstår nu varför. Fjällräven.

Jag ska erkänna att jag äger en och jag är ej stolt, för asså dom jackorna ger verkligen fel intryck av en!
För om man har en fjällräven så blir man ju automatiskt stämplad som fjortis, eller jag ser iallafall den personen som fjortis, å det är jag nog inte ensam om ..
Å så självklart ser man en skit snygg tvätt äkta rocker, men där klämmde foten igen, genom att jag hade fjällrävenjackan på mig. Han måste ju trott att jag bara var ännu en fjortis som är stolt över sin fula jacka.. Äee fy !
Inte för att jag tror att han helt random skulle läsa denna blogg, men OM så ber jag om ursäkt.

Då är det säkert många som undrar varför jag har den?
Anledningen är för att det helt enkelt är piss kallt och jag vill gärna finnas vid liv efter denna helvetes vinter som har drabbat oss alla.























Men men, nu ska jag fortsätta att kolla på True Blood å dricka te, puss på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0