korsordsdamen har sakta trängt sig ut genom min nakna kvinnokropp...

Börjar jag på ett korsord är det ganska svårt att sluta.
Som idag. Jag hittade en gammal Citytidning på färjan, och vips så hittade jag ett roligt korsord. Jag hade ändå lite sparetime tills Rindöbussen gick, så jag satte mig och försökte lösa det knepiga...

Det slutade med att jag gick in på Lantis och frågade om hjälp i kassan. Hjälp fick jag, från både kassan och en kund. Han kunden, förstår ni, jobbar med att skapa korsord så han kunde i stort sätt allt...

Vet ni vad jag har gjort nu? Har dragit fram en hel korsordstidning med bara korsord. Så nu blir det lösa korsord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0