tidsfördrift

Brukar du drömma sexdrömmar: haha det händer. men tänker inte avslöja om vilka ;)
Vem gjorde dig riktigt glad senast: "Tack gud för kött" i video Foodzilla.
Brukar du försöka vara annorlunda: ingenting jag försöker vara, det är något jag är.
Vem fick du sms från senast: Rebecka!
Vem är vackrast på jorden: Just nu går väl vackrast på jorden till... David Boranaz som Angel.
Brukar du klä dig i svart: hallå, jag är ju emo?
Vem skrek du på sist: Clark Kent i Smallville.
Hur går du: jag går inte, jag rullar fram.
Tror du på gud: Jupp!
Hur mycket pengar har du: just nu besitter jag sex kronor.
Tror du att fiskar kan tänka: men dah, har ni inte sett Hitta Nemo?
Har du någon psykisk sjukdom: inte vad jag tror, men man undrar ju ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0