jag skrev avskedssms idag.

"Jag vill bara berätta att jag kommer dö. Busschauffören kör som jag ve tinte vad. Vägen är hal och han glider mellan filerna. Det visste jag aldrig. Att jag skulle dö i en buss, blott 16 år gamml med ***** i sätet bakom mig. Men ibland får man bara acceptera guds önskningar. Jag vill egentligen inte dö, jag har inte hunnit med allt som jag hade velat. Jag vill att du ska veta att du har varit en väldigt god vän till mig och det uppskattar jag. Även fast jag är efterbliven så har du alltid accepterat mig som en vanlig människa. Tack Golbarg för att jag fick uppleva livet med dig.
Adjö.

Sa ju att jag skulle dö oskuld."




Så stod det i mitt avskedssms till min vän i morse. Det är sant. Så som busschauffören körde så var jag 99% säker på att jag skulle dö, blott 16 år gammal med en av de människor som jag hatar mest i sätet bakom mig. Men jag överlevde.

Kommentarer
Postat av: Victoria

så känner jag varje gång en viss busschaufför kör.. :( och då behöver det inte ens vara halt ute!

2009-12-17 @ 17:21:58
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: sophie,

HAHA du e allt bra rolig! :D

2009-12-23 @ 00:46:13
URL: http://sophiehantmankollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0